Obsługa końcowa

  • Klient
  • Avícola El Ángel
  • Innovantia

Zadanie

  • Ukończenie cyklu automatyzacji produkcji w Avícola El Ángel, oraz optymalizacja końcowego procesu obsługi
  • Zmiana powtarzalnego, i ciężkiego procesu ręcznego na cyfrowy i zautomatyzowany w celu ochrony zdrowia pracowników.
  • Uregulowanie wahań produkcji

 

Rozwiązanie

 

 
  • Pełne, wielopłaszczyznowe rozwiązanie robotyczne oparte na 3 robotach Yaskawa (dwa MPL80 i jeden MPL160), wspomagane wytwarzaniem próżni i mechanicznymi kleszczami, zdolne do paletyzacji całej produkcji jaj i ferm drobiu.

Korzyści

 

 
  • Redukcja błędów na końcu linii i poprawa jakości prezentacji produktu końcowego, dzięki precyzyjnej obsłudze oferowanej przez roboty
  • Skrócenie czasu wprowadzania produktów na rynek, dzięki możliwości prostego zarządzania wzrostami lub spadkami produkcji, dzięki przeprogramowaniu robotów
  • Wzrost jakości pracy operatorów, którzy dzięki wprowadzeniu robotów nie obsługują produktów na końcu linii, ani nie wykonują bardzo powtarzalnych ruchów, które mogłyby mieć negatywny wpływ na ich zdrowie.

Wyniki

  • Obecnie Avícola El Ángel przetwarza średnio 120 000 jaj na godzinę w bardziej wydajny sposób przy zachowaniu wysokiej jakości produktu końcowego
  • Zrobotyzowane stanowisko przyczyniło się na zminimalizowanie liczby awarii oraz uszkodzeń i niewłaściwego rozmieszczenia jaj