Ponad 100 lat poświęconych postępowi technicznemu - tak najprościej można opisać naszą działalność w zakresie technologii robotycznej i automatyki Yaskawa.
TCS - wsparcie techniczne i serwis
Całkowite wsparcie klientów – pełny serwis Yaskawa
Całkowite wsparcie klientów i pełny serwis Yaskawa
Yaskawa zapewnia wsparcie w całym cyklu życia produktu poprzez serwis produktów i wsparcie dostosowane do wszystkich potrzeb.
Total Customer Support, czyli kompleksowa obsługa klienta obejmuje wsparcie w zakresie rozwoju naszych produktów i systemów, a także aplikacji i procesów, mając na celu zwiększanie wydajności systemów oraz konsekwentnego utrzymywania sprzętu w jak najlepszej kondycji.
Współpracując z firmą Yaskawa jako producentem nasi klienci mają bezpośredni kontakt i dostęp do aktualnej oferty robotów, sterowników i technologii napędowej.
Yaskawa oferuje naprawy producenta przy użyciu części OEM i gwarantuje uczciwą cenę. Oprócz wysyłania produktów do naprawy, Yaskawa zapewnia również usługę wymiany napraw oraz indywidualne usługi regeneracji robotów i komponentów Yaskawa.
Czy Twoje roboty i systemy Yaskawa wymagają naprawy lub dostosowania do nowych zadań?
Nasz zespół techniczny chętnie wesprze pracę nad projektami inżynieryjnymi lub ich aktualizacjami.
Utrzymuj sprzęt na maksymalnym poziomie Twojej produkcji.
Nasz dział techniczny wspiera klientów w zakresie integracji naszych produktów z produkcją, przeprowadzania niezbędnych napraw i konserwacji, a także w programowaniu robotów związanych z aplikacją. Yaskawa oferuje również odpowiednie umowy serwisowe i konserwacyjne.
Gwarantujemy szybką i fachową obsługę, dzięki naszemu magazynowi części do wszystkich typów sterowników i robotów Yaskawa.
Zapewniamy najwyższy poziom niezawodności produkcji, dzięki czemu nasi klienci otrzymują fachowe porady dotyczące wyboru odpowiednich części zamiennych. Wymagane części można dostarczyć w ciągu 24 godzin w dni robocze w Europie.
Wsparcie techniczne przez telefon: porady ekspertów - szybkie rozwiązania.
Aby uzyskać szybką i fachową poradę dotyczącą systemów robotów, doświadczeni specjaliści są dostępni 365 dni w roku za pośrednictwem infolinii pomocy technicznej HOTLINE. Nasi eksperci zapewniają niezawodne wsparcie i szybkie rozwiązania.